Feeds RSS

Rabu, 30 Jun 2010

~:: BeRitA tErKiNi ::~

Dah berapa hari ek saya tak tulis apa-apa dlm blog nie (busy tgk PIALA DUNIA)....Hmm...Hari ini saya tulislah serba sikit..Saya happy sebab pasukan bola sepak saya layak ke suku akhir PIALA DUNIA...Pasukan kesukaan ku ialah Brazil...Hmm..........Bestnyer..berdebar pun ada jugak...Ialah Brazil akan bertemu Belanda tu...Ishk...macam saya nie warga Brazil lak...hahaha Fanatik sungguh saya nie...Pasukan KEKASIH HATIKU dah tersingkir awal-awal lagi...hehehe...Hmm...Kita tunggu ajerlah...apa keputusannyer pada 2 Julai nie...Dalam gambar nie...Pemain kesukaan ku KAKA Brazil...Hehehe...jangan mare...Comel tak? Yang kat bawah nie gambar team Brazil....Hmm...Sungguh bergaya ek...Apa-apa pun saya tetap mahu Brazil g ke final....Go Brazil Go.....!


BRASIL TEAM WORLD CUP 2010


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TaPaK2 CiNT@