Feeds RSS

Jumaat, 2 Julai 2010

~KeTa ImPiaN Ku~

Tak terperasan lak nie dah bln Julai (7)...Ingatkn bulan Jun lagi...Dah petang2 nie macam malas nak godek2 pc buat kj...Maklumlah otak pun dah tahap tepu...So apa lg diri ini meng-up date lah blog...Hah! ko...sekali up-date beribu2 lemon aku nak taip...hahaha.......ada jer ceta nak aku taip kat blog sndr...Nti baca semula gelak sorang2....hehehe........
Aku dan KEKASIH HATI ada menyimpan hasrat utk memiliki sebuah kereta........Kereta apa yg kami terlalu idam-idamkan ialah MITSUBISHI...Saya suke MITSUBISHI AIRTREK....KEKASIH HATI pun suke tetapi dia pun suka MITSUBISHI EVO...Diri ini harap sangat2 bisnes kami maju...kerjaya kami makin baaik...dan paling penting saya punye cita2 termakbul....Nantilah saya bagitahu apa impian saya selain nak kereta ini...Dalam proses berusaha utk memilikinya..
Ni gambar lakaran keta idaman ku...MITSUBISHI AIRTREK.....Saya pun tak tahulah bila saya begitu menyukai kereta ini...Tetapi 1st time ternampak di Shah Alam...Rasa seperti jatuh cinta pandang pertama beb!....Aduh...hehehe
Buat masa nie mampu pandang ajer lah...Saya target hujung tahun @ awal thn hadapan...Insya ALLAH...Keta sekarang bukan ku tak sayang tapi terlampau comel.......hehehe :)

Ini rekaan di bahagian dalamnyer........Ok lah tu...I like....~~`hmm~~Harap2 termakbullah impianku yg satu nie....AMIN.........

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TaPaK2 CiNT@