Feeds RSS

Sabtu, 3 Julai 2010

~ PeNaT + LeTiH + LeSu ~

Hari ini macam biasa kn bgn pagi kj g keja...(tanggungjwb sbg seorg pekerja).Walaupun tak cukup tidur kerana gara-gara menonton WORLD CUP semalam bersama KEKASIH HATI...Inilah akibatnyer...~~~mengantuk giler....Malas memang malas...tetapi hari ini keja kat opis berlambak...Lagipun kena g kerja kat luar....Mengantuk giler...Cuma mengharapkan semasa memandu tak terlelap jer...hahaha....Saya kuar dari dari opis pukul 11 pagi...so balik semula ke opis dalam pukul 1.45tghr...Ada report kena submit dgn boss...Sepatutnyer saya dah balik dr opis...1/2 day jer...tapi....ini urgent kalau tak boss marah lak...hurmm....~~~
Saya pun smbl buat report smbl layan fb dan blog walking lah...Seronok juga intai blog2 yg lain...Kreatif2 belaka...Saya pun masih baru...dan berharap blog ini akan terus menjadi peneman saya di kala saya kesunyian...kesedihan...kerinduan...dan di dalam kemalasan utk bekerja...hahaha...~~~
Saya tertarik dgn topik pd 1 blog nie....Dia kata kebykkan blog sekarang lebih kpd traffic...Hmm...Hurm...~~~ pada saya depands la...Saya bukan nak komplen...Pada saya banyak sebablah kita semua ber blogging nie...Tak yah tgk sesiapa...hanya pada diri sendiri jer...Saya buat blog sebenarnya utk diri dan KEKASIH HATI saja tetapi sesiapa sj boleh baca blog saya...Bukan mahu menjaja cerita tetapi ingin berkongsi...Lagipun saya suka ramai kenalan....Saya bukan pro pun bab tulis-menulis...karang-mengarang nie..tetapi just utk luahkan secara ikhlas...bukan mainan mahupun omong-omong kosong utk sedapkan cerita dlm blogku....Oklah tepuk dada tanya lah selera masing2 yerk...hahaha ;)



0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TaPaK2 CiNT@