Feeds RSS

Jumaat, 9 Julai 2010

~:: PeNiNg Ku ::~
















Susahnyer nak faham dengan perasaan seseorangkan...Lebih2 lagi jika ia melibatkan konflik antara 2 orang yang saling memerlukan.Hmm.......Begitu rumitlah....Apa aku nak buat bila dah jd begini...?Knp mesti ada pertelingkahan semasa dalam percakapan...?Adakah aku yang sakitkan hatinya @ dia yg sengaja mahukan begitu...?KENAPA?...........Hurm~~ Baru ini aku tahu erti perasaan yg sebenar...Hanya aku mampu bersabar dgn perasaanku....Bilalah KEKASIH HATIKU mahu menerti tentang perasaan...?Hanya ALLAH SWT sj yg tahu keran DIA yg menetukan perjalanan seorng hambanya yg hidup di muka bumi ini....Ya! ALLAH aku harap satu hari nanti dia akan mengerti tentang perasaan, hati.....seseorang............AMIN.............

Note: Psstt...Perasaan boleh di x-ray...x-ray ker ek...hehehe......... :)




0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TaPaK2 CiNT@