Feeds RSS

Khamis, 8 Julai 2010

~:: TeR MiSS LaH ::~



Pagi tadi semi final di antara negara Jerman vs Sepanyol....Adoi....saya dah berjaga begitu lama untuk tonton ini perlawanan tetapi................Hurm~~~ saya tertido jugak....Sebelum tu saya tengok movie TV 2 Titanic....Dah lama tak tengok filem nie...Hmm.....best lah pulak sampai leka tup2 dah 2pagi....So ingat nak cont. tonton world cup tapi...hmm.....terlelap...TV tengok kitaorg tido ahaks...ahaks...Adoi!...alahai miss cinta ni selalu cam nie..Pagi2 saya on tv nak tengok resultnyer sapa yg menang kat astro....Hmm.......kalah lagi pasukan yg saya sokong.....Ayoo...ayoo...ayooo.....Selalulah cam tu....Final pun cam tak best jer....2x i don't like hahaha..Jangan mare2....jgn mare bagi yg menyokong Belanda @ Sepanyol ek...Tetapi sebab semangat nak bersukan...cewah...saya tetap sokong Belanda untuk Final W/Cup nie....Go Orange....Go....Yeah.....!.............Nie saya selitkan video dari filem TITANIC...Best giler lah tgknyer...Tangkap lentok...hehehe ;)


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TaPaK2 CiNT@